Home || Email || Profile || post || Lox theme || Archive || Links

˙·٠•● تنهاتــــرین ســـردار●•٠·˙

یک دنیا حرف ناگفتنی و یک بغل تنهایی ودلتنگی...

 

 
 

نظرات شما عزیزان:

KiMiYa
ساعت23:16---22 بهمن 1391
زيــر آوآر آخـِـريـלּ حَرفتــ جــ ـــآ مـانـנمـ /...





.../ لــعنـَتـــ ـے (!)





نمـے נآنـے פֿــُנاحــ ــآفظيَتـــ چنـנ ريشتــر بـــوנ (؟/!)

==============

اتفاقا من حواسم بوود

آخه من آدرس وب هارو حفظ نيستم

بعد يه مدت هم به كل آدرستون رو يادم رفته بوود

و بعد اينكه دوباره پيداش كردم خوشحال شدم..

چون همه پستاتون رو ميخونمو و واقعا

دوسشون دارم....
و توي لينك هام شما نبودين گفتم حتما

تبادل لينك نشدين...در هر صورت ممنونم

آپ هم راستش نميدونم چرا حسش نيست ولي

يعي ميكنم تا چند روزه ديگه..

حسش بياد

موفق باشين


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





_| یک شنبه 22 بهمن 1391 |_| 13:47 |_| ღ❦☣ღ |_ _| |_


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1133
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 1176
بازدید ماه : 2236
بازدید کل : 47299
تعداد مطالب : 1423
تعداد نظرات : 694
تعداد آنلاین : 1