Home || Email || Profile || post || Lox theme || Archive || Links

˙·٠•● تنهاتــــرین ســـردار●•٠·˙

یک دنیا حرف ناگفتنی و یک بغل تنهایی ودلتنگی...

 

ـســلــام روزگـــار... چــه مـیــکـنـیـ بـا نـامــردیــ مــردمـــانــ.. 

 

ــمـنـ هــمـ ..اگــر بـگــذارنــد ... 

 

ــدارمــ خــردهـ هــایــ دلــم را... 

 

ــچــسـبـ مـیـزنـمـ... راســتـیـ ایـن د♥لـ ...

 

 

ــدلــ مــیـ شــود ؟

 




نظرات شما عزیزان:

اشک
ساعت0:16---13 فروردين 1392
سلام اسم وبلاگتو تو لیست وبلاگ های به روز شده لوکس بلاگ دیدم از اسمش خوشم اومد روش کیلیک کردم شوخی شوخی شروع کردم به خوندن به خودم اومدم دیدم تمومشو خوندم خیـــــــــــــلی زیبا بود
اینم از چشمک من


اشک
ساعت0:12---13 فروردين 1392
سلام اسم وبلاگتو از تو لیست بروز شده های لوکی بلاگ دیدم از اسمش خوشم اومد روش کیلیک کردم شوخی شوخی شروع کردم به خوندن به خودم اومدم دیدم تمومشو خوندم خیلی زیبا بودن
اینم از چشمک من


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





_| دو شنبه 12 فروردين 1392 |_| 23:22 |_| ღ❦☣ღ |_ _| |_


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 653
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 696
بازدید ماه : 1756
بازدید کل : 46819
تعداد مطالب : 1423
تعداد نظرات : 694
تعداد آنلاین : 1