عزیزتر از جانم ...



Home || Email || Profile || post || Lox theme || Archive || Links

˙·٠•● تنهاتــــرین ســـردار●•٠·˙

یک دنیا حرف ناگفتنی و یک بغل تنهایی ودلتنگی...

عزیزتر از جانم ...

من عشق را در تو
تو را در دل

دل را در موقع تپیدن
وتپیدن را بخاطر تو دوست دارم
من غم را در سکوت
سکوت را در شب
شب را در بستر
و بستر را برای اندیشیدن برای تو دوست دارم
من دنیا را به خاطر خدایش خدایی که تو را خلق کرد دوست دارم


تقدیم به کسی از عشقم خبر نداره
عزیزتر از جانم ...



نظرات شما عزیزان:

mahsa jo0o0n (✿◠‿◠)      
ساعت13:25---5 فروردين 1391
آنقــــدر، فریـــاد هایــــم را،سکــــوت کرده ام،که اگـــــر،به چشمـــانم بنگرید،کـــــر میشوید...

پاسخ:khoda nakoon ekar shin!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





_| جمعه 26 اسفند 1390 |_| 20:51 |_| ღ❦☣ღ |_ _| |_


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1041
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 1084
بازدید ماه : 2144
بازدید کل : 47207
تعداد مطالب : 1423
تعداد نظرات : 694
تعداد آنلاین : 1