خستم خدا



Home || Email || Profile || post || Lox theme || Archive || Links

˙·٠•● تنهاتــــرین ســـردار●•٠·˙

یک دنیا حرف ناگفتنی و یک بغل تنهایی ودلتنگی...

خستم خدا

 

بخدا گفتم خستم

گفت:"لا تنقطوا من رحمت الله;از رحمت من نا اميد نشويد"

گفتم:هيچكس نميدونه تو دلم چي ميگذره

گفت:"ان الله بين المرء و قلبه; خدا حائل است ميان انسان وقلبش"

گفتم:هيچكس وندارم گفت:"نحن اقرب اليه من حبل الوريد;ما از رگ گردن به شما نزديكتريم" گفتم اصن انگار من و

فراموش كردي؟

گفت" فاذكروني اذكركم ;منو ياد كنيد تاشما را يادكنم"



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





_| چهار شنبه 24 خرداد 1391 |_| 19:11 |_| ღ❦☣ღ |_ _| |_


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 221
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 264
بازدید ماه : 1324
بازدید کل : 46387
تعداد مطالب : 1423
تعداد نظرات : 694
تعداد آنلاین : 1