یادم باشد...



Home || Email || Profile || post || Lox theme || Archive || Links

˙·٠•● تنهاتــــرین ســـردار●•٠·˙

یک دنیا حرف ناگفتنی و یک بغل تنهایی ودلتنگی...

یادم باشد...

 



یادم باشد...

گاهی خدا آن قدر صدایم را دوست دارد

که سکوت میکند تا بارها بگویم خدای من



یادم باشد...

هرگز فراموش نکم که هر چه رخ دهد همواره در آغوش خدا هستم



یادم باشد...

 

کسی که بهشت را بر زمین نیافته است

 

آن را در آسمان نیز نخواهد یافت

خانه ی خدا نزدیک ماست

و تنها اثاث آن ، عشق است



یادم باشد...

خدای من همان خداییست که بدون هیچ انتظاری همه را دوست دارد

و وفادارترین معشوق هم اوست که انسان را پس از همه خطاها

و دل دادن به دنیا و اهل دنیا در آغوش عشق میپذیرد



یادم باشد...

مهم نیست قفل دست کی باشه مهم اینکه کلیدش دست خداست.



یادم باشد...

خدا در مکان های دو از انتظار

به دست افرادی دور از انتظار

در مواقعی تصور ناپذیر معجزات خود را به انجام می رساند



یادم باشد...

مشکلات خودم را با مداد بنویسم و پاک کن را در اختیار خدا بگذارم



یادم باشد...

 

خدا گوید : تو ای زیباتر از خورشید زیبایم

تو ای والاترین مهمان دنیایم

شروع کن ، یک قدم با تو

تمام گامهای مانده اش با من


یادم باشد...

شادی را هدیه کنم حتی به کسانی که آن را از من گرفتند

عشق بورزم  به آنهایی که دلم را شکستند

دعا کنم برای آنهایی که نفرینم کردند

و بخندم که خدا هنوز آن بالا با من است

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





_| پنج شنبه 29 دی 1390 |_| 23:48 |_| ღ❦☣ღ |_ _| |_


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 1132
بازدید کل : 46195
تعداد مطالب : 1423
تعداد نظرات : 694
تعداد آنلاین : 1