دلم برای کودکیـــــم تنـــــگ شده



Home || Email || Profile || post || Lox theme || Archive || Links

˙·٠•● تنهاتــــرین ســـردار●•٠·˙

یک دنیا حرف ناگفتنی و یک بغل تنهایی ودلتنگی...

دلم برای کودکیـــــم تنـــــگ شده

دلم برای کودکیـــــم تنـــــگ شده

برا روزایـــی که بـــاور ساده ای داشتم همه آدمــــا رو دوســــت داشتم

مــــرگ مادر کوزت را بــاور میکردم و از زن تناردیه کینــــه به دل میگرفتــــم

دلـــم میخواست ممُل رو پیــــدا کنم از نجاری ها که میگذشتم گوشه

چشمی به دنبـــــال وروجـــــک بودم

تمام حسرتـــــم از دنیــــــا نوشتن با خـــــودکار بود

برا دوستیهای خالصـــــانه دلم تنـــــگِ ،

دلـــــــم برا کودکیــــم تنــــــگِ.........................

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





_| سه شنبه 7 شهريور 1391 |_| 11:29 |_| ღ❦☣ღ |_ _| |_


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 165
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 208
بازدید ماه : 1268
بازدید کل : 46331
تعداد مطالب : 1423
تعداد نظرات : 694
تعداد آنلاین : 1