Home || Email || Profile || post || Lox theme || Archive || Links

˙·٠•● تنهاتــــرین ســـردار●•٠·˙

یک دنیا حرف ناگفتنی و یک بغل تنهایی ودلتنگی...

 

گاهے دلمـ از ـهر چه آدمـ است مے گیرد…!
گاهے دلمـ دو کلمه حرف مهربانانه مےخواهد…!
نه به شکل ِ دوستت دارم و یا نه بــ ِ شکل ِ بے تو مے میرمـــ…!
ساده شاید ، مثل دلتنگ نباش… فردا روز دیگر ے ست

4.png




نظرات شما عزیزان:

نسترن
ساعت19:52---15 آذر 1391
به خدا دست خودم نیست اگر می رنجم
یا اگر شادی زیبای ترا به غم غربت چشمان خودم می بندم
من صبورم اما…………

چقدر با همهء عاشقیم محزونم
و به یاد همهء خاطره های گل سرخ
مثل یک شبنم افتاده ؛ زغم مغمومم
من صبورم اما…………..

بی دلبل از قفس کهنهء شب میترسم
بی دلیل از همهء تیرگی تلخ غروب
و چراغی که تو را ؛ از شب متروک دلم دور کند می ترسم
من صبورم اما…………….

آه………….این بغض گران صبر نمی داند چیست


پرنسس
ساعت13:02---15 آذر 1391
یکنفرهمره باد،آن یکی همسفر شعرو شمیم.یکنفر خسته ازاین دغدغه ها،آن یکی منتظربوی نسیم.همه هستیم دراین شهرشلوغ،این کفایت که همه یاد همیم!یکنفرهمره باد،آن یکی همسفر شعرو شمیم.یکنفر خسته ازاین دغدغه ها،آن یکی منتظربوی نسیم.همه هستیم دراین شهرشلوغ،این کفایت که همه یاد همیم!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





_| سه شنبه 14 آذر 1391 |_| 23:25 |_| ღ❦☣ღ |_ _| |_


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 590
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 633
بازدید ماه : 1693
بازدید کل : 46756
تعداد مطالب : 1423
تعداد نظرات : 694
تعداد آنلاین : 1