Home || Email || Profile || post || Lox theme || Archive || Links

˙·٠•● تنهاتــــرین ســـردار●•٠·˙

یک دنیا حرف ناگفتنی و یک بغل تنهایی ودلتنگی...

 
مرد ها سکوت می کنند!

نمی توانند وقتی که ناراحت هستند!

گریه کنند و بهانه بگیرند!

اون ها نمی توانند به تو بگویند!

من رو بغل کن تا آروم بشم!

نمی توانند بگویند دلشان می خواهد در آغوش تو گریه کنند!

ممکن است خیلی تو رو دوست داشته باشند!

اما نمی توانند صداشون رو مثل دختر بچه ها کنند و جیغ بزنند و بگویند :

عاشقتم!

او همه این ها رو قورت می دهد که بگوید یک مرد است!

یک آدم محکم که می تواند تکیه گاهت باشد!

اختصاصی

 

 


نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت0:30---8 دی 1391
وبت خیلی قشنگه!!!

zahra
ساعت0:30---8 دی 1391
وبت خیلی قشنگه!!!

پرنسس
ساعت21:07---4 دی 1391
میخواهم برایتان تنهایی را معنی کنم!!!


در ساحل کنار دریا ایستاده ای ,


هوای سرد ,


صدای موج


انتظار انتظار انتظار


… … به خودت می آیی ,


یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلش کنی ,


نه شانه هایی که با دستانت آن رابگیری ,


نه صدايی که قشنگ تر از صدای دریا باشد


اسم این تنهایی است...


جیران
ساعت0:17---2 دی 1391
سلام سردارکوچولووبلاگ زیبایی داریدبهتون تبریک میگم موفق باشید


یک دوست ازفیس نما


comet
ساعت22:16---1 دی 1391
پا
می رفت
می رفت
می رفت …
غافل از دلی که جا مانده بود !


نسترن
ساعت21:39---25 آذر 1391
شرمنده که کمتر بهتون سر میزنم...
آخه امتحانات و کنکور و... وقتمو زیاد گرفته...


نسترن
ساعت21:37---25 آذر 1391
پس از اَفرینش اَدم خدا گفت به او: نازنینم اَدم....

با تو رازی دارم !..

اندکی پیشتر اَی ..

اَدم اَرام و نجیب ، اَمد پیش !!.

... زیر چشمی به خدا می نگریست !..

محو لبخند غم آلود خدا ! .. دلش انگار گریست .

نازنینم اَدم!!. قطره ای اشک ز چشمان خداوند چکید !!!..

یاد من باش ... که بس تنهایم !!.

بغض آدم ترکید ، .. گونه هایش لرزید !!

به خدا گفت :

من به اندازه ی ....

من به اندازه ی گلهای بهشت .....نه ...

به اندازه عرش ..نه ....نه

من به اندازه ی تنهاییت ، ای هستی من ، .. دوستدارت هستم !!

اَدم ،.. کوله اش را بر داشت

خسته و سخت قدم بر می داشت !...

راهی ظلمت پر شور زمین ..

طفلکی بنده غمگین اَدم!..

در میان لحظه ی جانکاه ، هبوط ...

زیر لبهای خدا باز شنید ،...

نازنینم اَدم !... نه به اندازه ی تنهایی من ...

نه به اندازه ی عرش... نه به اندازه ی گلهای بهشت !...

که به اندازه یک دانه گندم ، تو فقط یادم باش !!!

نازنینم اَدم .... نبری از یادم ...


بالاتر از سیاهی رنگی نیست
ساعت23:41---21 آذر 1391
سلام.وبلاگت حرف ندارهچشمک یعنی چی؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





_| پنج شنبه 23 آذر 1391 |_| 23:2 |_| ღ❦☣ღ |_ _| |_


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1012
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 1055
بازدید ماه : 2115
بازدید کل : 47178
تعداد مطالب : 1423
تعداد نظرات : 694
تعداد آنلاین : 1