Home || Email || Profile || post || Lox theme || Archive || Links

˙·٠•● تنهاتــــرین ســـردار●•٠·˙

یک دنیا حرف ناگفتنی و یک بغل تنهایی ودلتنگی...

دلتنگ که باشی آدم دیگری میشوی.

خشن تر , عصبی تر , کلافه تر , تلخ تر ...

و جالب تر اینکه با اطراف هم کاری نداری!!!

همه اش را نگه میداری٬٬٬

و دقیقا سر همان کسی خالی می کنی که دل تنگ اش هستی!!!

 

aks ehsasi (34)
 


نظرات شما عزیزان:

تنهای شیطون
ساعت23:37---21 دی 1391
گلم جون خیییییلی باحالی عسیسم
وبتم باحاله پیش یه باحال دیگه که تنهای شیطون باشه هم بیا


comet
ساعت21:40---17 دی 1391
دلم خوش بود :
اگرچه دستانش در دستانم نیست ، دلش که با من است !!!
وقتی دلش با من است یعنی تمام او از آن من است …
اما حالا نه دستانش در دستانم هست نه دلش با من !
چقدر سخت است تحمل اینکه به یکباره تهی شوی از او …


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





_| جمعه 15 دی 1391 |_| 10:40 |_| ღ❦☣ღ |_ _| |_


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 886
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 929
بازدید ماه : 1989
بازدید کل : 47052
تعداد مطالب : 1423
تعداد نظرات : 694
تعداد آنلاین : 1